Τετάρτη 14 Δεκεμβρίου 2011

she is my girl my supergirl


Αν με ρωτουσες ποτε τι υπερδυναμη θα ηθελα να εχω η απαντηση,για μενα , θα ηταν απλη ...
Ξερεις στα αληθεια με αφηνει αδιαφορη το να μπορω να εξαφανιζω πραγματα , μα θα ηθελα να εξαφανισω την αποσταση μεταξυ μας ... Ξερεις δεν θα ηθελα να γινομαι αορατη , μα αληθεια οταν ειμαι μαζι σου θα θελα να χανομασταν παρεα , μακρια απο ολους κ ολα ... Ξερεις δεν θα θελα να μπορω να διαβαζω την σκεψη σου , μα θα 'θελα να ξερω ποτε ζω εγω εκει μεσα... Ξερεις το να έχω την δυνατοτητα να τρεχω γρηγορα σαν τον ανεμο δεν θα αξιζε γιατι οταν σε συναντω τρεχω με ολη μου την δυναμη για να χωθω στην αγκαλια σου ... Ξερεις ακομα και το να μπορω να πεταω δεν θα εμοιαζε με κατι το σημαντικο γιατι εχω εσενα αγγελε μου και αυτο με κανει να πεταω στα συννεφα ... Ξερεις επισης ποσο αγαπω τα αστερια. Μαθε λοιπον πως δεν θα με ενοιαζε αν θα μπορουσα να παω πιο κοντα τους , γιατι εγω τα εχω δει μεσα απο τα ματια σου , τα εχουμε κρατησει μαζι ωσπου σταχτες να γινουν στα χερια μας ... Υπαρχει ακομα λιγη αστεροσκονη μεσα στις παλαμες μου ... Ξερεις λοιπον το μονο που θα ηθελα να μπορω να κανω θα ηταν να σε φερω λιγο πιο κοντα μου ... Μου λειπεις !


Υ.Γ. Σ'ΑΓΑΠΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια: