Σάββατο 30 Οκτωβρίου 2010

Σε μια σκεψη μου καθομαι και αποψε


Σε μια σκεψη καθομαι και αποψε, μην με ψαξεις , μην με βρεις σε κανενα φως... Δεν ειναι πως το φοβαμαι,ουτε προτιμώ το σκοτάδι , απλά μου εχουν μαθει πως...αλλη μια μερα ειναι αλλο ενα ψεμα...
Γιαυτο και γω ανοιγω τρυπες στο φεγγάρι,εκει , με κάποιο περίεργο τρόπο , υπάρχει σκοτεινά και μυστικά άφθονο φως,κρυμμένο απο το ψεμα...Ετσι κρυβομαι και εγω μεσα στην σελήνη...
Εκει κεντάω τα ονειρα μου , στο φως ' κρυφα...
Ειναι ομορφα εδω πανω, μπορω και χαϊδεύω την δαντέλα της ανατολής και την Αύγη ζητάω απο τον ουρανο , για λιγο εστω , αστερι να με κανει γιατι...
...ακομα φοβαμαι εκεινους που μου ριμαξαν τα ουρανια τοξα μου...
Δαγκωσαν τα ονειρα μου ' μου λειπει ολόκληρο κομματι...
Καποια μερα ομως,απο αυτες τις κάλπικες, οταν βρω το κουραγιο , θα μετρήσω τα ονειρα μου ' σημαδι θα βαλω στο διάβα και ξοπισω θα παρω τον ηλιο ...
Αλλο φως θα ειναι πια...οχι διάφανο μα αληθινό!
Τολμη και θάρρος μου ' μνημες δεν φερατε και εγω μαζι σας ανάσαινα ...
Αλλη μια ανασα...
Αλλο ενα ψεμα;

Δεν υπάρχουν σχόλια: